Nuffnang Ads

Tuesday, January 18, 2011

AKU INI LELAKI .. LELAKI INI ?

klik kat banner ni...cube tgok ia pergi mana...

Ha.....ni lah yang aku nantikan...segment untuk lelaki untuk bercerita fasal perihal perempuan... hurm...apa ye nak cerita...ye lah...kita ni bukan la tau sangat fasal masing2 kan...tapi x per..saya akan cube sebaik mungkin dalam menyempurnakan task yang telah diberikan...okay?...
soalannye adalah...:..

Pendapat anda mengenai wanita masa kini .. Citarasa anda ? Wanita pilihan anda .... Wanita yang berjaya , yang patut dicontohi oleh wanita sekarang pada pendapat anda .. Semua ini tidak kurang dari 100 patah perkataan ..

kat atas tu adalah soalannye...(dalam hati..erm..apa jenis soalan lah ni...tapi xper...soalan tetap soalan...jawapan?..jawab je..jgn x jawab....)

Baiklah...kalau diask pendapat tentang wanita masa kini..mereka sudah sama seiring dengan lelaki..tapi ini bukn bermksud mereka terbaik..dan ini bukn bermksud lelaki adalah yang terbaik..setiap ciptaan ada kelebihan memasing...betul x?..betoooolll(jawapan kekanak darjah 1)...hahah...okay...wanita sekarang da maju tau..bukn macam dahulu...ye lah..mungkin dengan arus kemodenan yang semakin deras...semua pun jadi deras...aku ni kalau tengok perempuan pun....nk lah yang ayu-ayu gituw..ye lah..sape lah xnk perempuan yang cantik....(tgok perempuan cantik kan...yang tuan yang cakap tu HENSEM sgt ke?..)x gituw..hahaha..

kalau ditanya pulak fasal citarasa.... aku nak yang pakai tudung lah... tapi tudung bawal je..xnk lah yang tudung belit2 ni...mcm tercekik tulang je aku nmpak..sesak nafas aku.....hahehhehe. (jgn marah ek)...ye lah..kalau pakai tudung yang lekat tu ok lah lagi...tapi lau tudung belit2 tu.....susah betul aku nk terima.....as long as dia ikut ajaran Islam...ye lah...yang lelaki lau nk perempuan yang ikut ajaran Islam...semayang and all those things..kita ni kena lah jugak ikut kan?...xkn lah nti nk yg perempuan pulak tunjuk mcmne nk imam kan semayang. ...susah2 weh!!!...malu2!!....

kalau Icon Wanita yang patut diikut oleh wanita sekarang ni adalah....ntah lah...aku rasa macam xde je ciri2 yang aku cakap kan tadi...eeh!!!!...jap2...ada2..jap ek aku ingatkan balik..erm....Siti Nurhaliza...wah..kenapa siti?..mesti ada yang jawab..ek eleh siti?..apa barang siti....kan?..xde/...
aku pernah jumpa dia banyak kali tau...she is very good..polite...tah lah kalau korng jumpa dia x polite ngn korng...tah2 bub korang x polita ngn dia kot..muahah....tapi lau ada yang buruk tu..kita buang lah..x yah amik..amik yang baik2 je..mcm sopan..santun...hormat orang tua.. baik hati dan macam2 lagi...lagi satu...amik lah mereka yang pakai tudung secara sempurna...x payah lah amik yang pakai tudung belit2...x payah...susah nanti...terbelit ngn diri kita sekali.okay?...

erm...rasanya tu je lah....malas da lah nk tulis...aku pun bukan sempurna sgt..walau nama AKMAL dalm bahsa arab maksudnya Sempurna..tapi....heheh..kan?..okay...lah....semoga BA bca ek...moga2 ah diterima masuk dalam segment...muahhaha....

till then...!!!






Muah2!!!

14 comments:

  1. datang sini dari blog enchek Ben..:)

    ReplyDelete
  2. datang singgah.. mesej yang baik bro..

    ReplyDelete
  3. Dtg sini via blog abg ben..
    nice one! =)
    Follow u.. jom tgk anak mak

    http://renunganask.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sunah Mohammad : thanks...me too from blog BA...
    Pembawa Wacana : thanks...
    @Qaseh :...yea!!!..go sitizoners...
    sk:...yes..I will..for sure...
    Syafiq Rosli :..thank you....

    ReplyDelete
  5. Wah...taste boleh tahan adik... pencarian dh dimulakan ke...hihhihi

    ReplyDelete
  6. Yes! follower dier dh naik!!!!! Keep on blogging!

    ReplyDelete
  7. Bidasari :...erm...ada je kak..tapi mcm malu je nk approach...takut kecewa...
    nazrul:...hehe...I Like Siti....i met her..and she is great...
    ayuni :...yes...thanks to you...Ben Ashaari , you and some others that make this happen...thank you...thank you everyone...

    ReplyDelete
  8. hakhak terbelit kepala pakai tudung belit2. nice! keh3. setuju~ hehe

    ReplyDelete
  9. follow ur blog.. mai singgah blog saya n follow

    ReplyDelete
  10. yes..
    hatigadis:...thanks kerana terjah...(pelik je..)
    Noor: hahaha..mmg pun..terbelit belit....
    Awang:..yes.. i will dont worry....

    ReplyDelete