Nuffnang Ads

Monday, January 3, 2011

Azam Tahun Baru ...




Permulaan hari ini adalah agak tidak baik...sebab aku bangun agak lambat hari ini..harap2 tak lah jad habit..aku da terjaga da sebenarnya pagi tadi...pukul 5.00 pagi....tapi awal sangat kan....hahaha...jadi terus tidur terus sampai lah pukul 11.30 tengahari....rekod untuk awal semester...kalau akhir2 semester lagi lah agaknya..hurm mintak-mintak lah tidak....





malam ni tadi aku makan Nasi Ayam Xtra...xtra apa?...lebih..nasi lebih, ayam lebih, sambal lebih....adoi....semua lebih..aku pun terlebih makan da...aku berazam tahun baru nak kurangkan berat badan....azam ni dah lama dah tidak tertunai...tak per...aku akan sambung lagi untuk azam ini....hahah...jangan risau AKMALL!!!..kamu mesti boleh....bukan apa...kalau terlalu besar...nanti susah nak buat kerja...ni pun da besar da.....at least boleh kurang 10 kg ke....kepada...?...haha..xnk bgi tau....muhuhuh...apa yang aku buat sekarang adalah kawal pemakanan...bub kalau kat rumah... memang agak susah dan tidak boleh langsung nak kawal pemakanan....mak asyik masak sedap je.....aku pun makan je lah...hahah....


selain nak kurus sihat..aku ada banyak lagi azam yang tak tertunai dan azam baru pun ada jugak...adoi!!!..macamana lah agaknya...xper....usaha je...janji tercapai....good luck akmal!!!....


*P/S:...apa laha agaknya azam tahun baru korang...yang lepas da tertunai ke?...

No comments:

Post a Comment