Nuffnang Ads

Thursday, January 27, 2011

Cerita Novel Senja Kala!!! Bab 1

 Hye-All!!!

Aku ni adalah novel ni...dengar2 dari kengkawan macam sedap je baca...okay lah...aku mulakan ek...


Bab 1:

Adakah hati aku ini sukar untuk diubati? Kalau ada ubatnya..di mana untuk aku dapatkan?... Kenapa aku harus menjadi begini?..Ini semua bukan kehendak aku....aku tidak mahu untuk diperlakukan seperti dahulu lagi...aku tidak mahu...TIDAK! aku tidak mahu... tetapi...apabila kita bercakap tentang perasaan...perasaan adalah sesuatu yang amat sukar untuk diubah. Aku tidak berdaya hendak mengubahnya...aku tidak mempunyai kekuatan untuk mengubahnya..mungkin ada suara yang berkata...senang untuk mengubah sesuatu..tetapi..bukan aku...aku tidak mampu....aku bukan tidak pernah mencuba...tetapi...GAGAL!....perasaan aku sukar untuk diubah!!..sukar!!!...Susah kan kalau jadi sebegini...
Tetapi...kalau aku hendak berubah?..adakah yang masih untuk menerima aku selepas aku menceritakan segalanya??..masih kah ada?..apakah pandangan mereka terhadap aku?..adakah mereka akan memandang aku jijik...keji...kotor?..namun..semua itu bukan kehendak aku...macam aku cakap tu..bukan kehendak aku langsung...masa tu....aku tidak tahu apa-apa...aku hanya mengikut sahaja...
Kau yang rosakkan hidup aku!!..kau yang rampas semuanya!!!...kau yang ambil segalanya!!!... milik aku yang paling berharga!!..dan setelah kau ambil!!...hidup aku MUSNAH!!..musnah segalanya!!...Kau rosakkan hidup aku sejak aku kecil lagi kan?..dan kepada Kau...sila lah kau tanggung segala dosa yang aku pernah,tengah dan akan buat...kerana Kau aku jadi macam ini aku tau tak?..Kau tau tak?? tapi aku rasa kau tak akan tahu apa kesan yang aku terima selepas perbuatan kau tu kan?... apa yang kau tau....seronok je kan?...kau memang macamtu...aku sikit pun tak terfikir apa yang telah terjadi pada diri aku, akan memberikan kesan untuk sepanjang hidup aku!!....Sungguh aku tidak pernah menyangkanya!!!....lau kau x rosakkan aku dulu.....aku TIDAK AKAN jadi macam ini tau....so...sekarang ini...SEMAKIN JAUH AKU BERLARI...SEMAKIN DEKAT IA DATANG MENDEKATI AKU!!!...aku sudah jauh berlari..sudah jauh...tapi  rupa-rupanya..larian aku hanyalah selangkah kamu....sekali aku menoleh kebelakang...ia sudah berada dibelakang aku....aku tidak bersalah..perasaan ini yang memaksa aku...untuk melihat keadaan sekeliling...maafkan aku....aku tidak mampu...

tetapi hidup aku telah berubah..kepada lebih gembira...aku jumpa seorang ni..hehe...comel je...muka innocent je...comel je..aku nak guna sangat lah....comel sangat...

aritu aku terpandang dia...masa nak keluar dari bilik....aku pandang dia...dia pandang aku...aku tak tahu nak cakap apa....dia pun apatah lagi kan...hahaha....aku kan kalau dengan orang lain aku okay je...cuma kalau dengan dia...macam susah je...ntah kenapa ...aku pun tak tahu...hahaha...



to be continued...


Okay....thats is Bab 1...next time...there will be more..


Till then....!!!





Muah2!!!

2 comments:

  1. hikhik, teruskn, menarik nie.....

    ReplyDelete
  2. ada banyak lagi....ana its not gonna end..hahahaha

    ReplyDelete