Nuffnang Ads

Thursday, January 27, 2011

Cerita Novel Senja Kala!!! Bab 2

Hye-All!!!
Bab 2

Semakin aku memikirkannya, semakin aku pening. Adakah aku ini lurus?...atau adakah aku ini bengkok?... mungkin aku tahu apakah jawapan untuk soalan aku sendiri,tetapi perlukah aku menjawabnya?... perlukah aku mengkhabarkannya kepada orang lain?...aku rasa adalah tidak perlu....

Hampir setiap hari aku bertembung dengannya. Ada satu hari, setiap aku keluar dari bilik ku, pasti aku akan bertembung dengannya. Aduh!... susah kalau macam ini, aku mahu mengelakkan diri ku...tetapi... semuanya tidak menjadi.... aku ingin berlari tanpa dikejar oleh bayang-bayang aku sendiri...

tetapi kadangkala aku terfikir... "adakah aku ini gila?""adakah aku ini sakit?"... "perlukah aku berjumpa ustaz atau sesiapa untuk mengubati penyakit aku?''...untuk sekian kalinya...aku menjadi semakin keliru dengan hidup aku... hidup aku sudah tidak dilandasan yang sepatutnya... tapi nasib baik ia masih tidak memberikan apa-apa perkara yang buruk buat diri aku. Baiklah...aku pun terfikir, selagi mana ia tidak memberikan perkara yang buruk untuk diriku...haruslah aku teruskan perkara itu...

aku bukan apa... aku cuma suka tengok dia sahaja...bukan hendak buat apa-apa...suka tengok..seperti admire someone for afar.. macam itu lah... cuma yang ini bukan jauh... dekat giler...hahaha... (aku tidak boleh menulis dalam keadaan yang terlalu formal)...Ye lah...aku pun bukannya baik sangat pun...hahah..aku amik apa je...dia amik apa je....erm...tapi dua-dua amik bahasa kot...entah lah...aku pun tak tahu.....tetapi yang penting aku hanya admire dia dari jauh...itu sahaja..tiada langkah-langkah yang pelik lagi aneh untuk diambil untuk mengenali masing-masing....


to be continued...

p/s:.Do you want to read the first chapter? Klik here (Bab 1)


Till then...



Muah2!!!

2 comments:

  1. Akmal, cepat, join blog list Ben Ashaari....

    ReplyDelete
  2. da...hahahha...thanks kak yuni....

    ReplyDelete