Nuffnang Ads

Tuesday, January 25, 2011

POsting....


Hye-All!!!

arini aku rasa mcm nk HUPDATE je....nak je tulis memacam...tapi...
apakah tulisan ku ini dibaca orang?..
hahah...pedulikan!!...(ada lah yang baca kot...sila baca yer...)...

okay....
arini terdapat pelbagai post yang menjurus(pergi) kpd topik yang sama?..
apa ek topik tue?????..
apakah?...eh!!
kuat sket.. X BERAPA DGR lah!!!...
apa?..
FS??
apa tu?...
okay lah...\yer...suma entry adalah fasal Fasha Sanda...yang telah berpisah
dengan JEJAI...adalah...ex Nora Danish...
bukn FS ex ND ok...
jejai ex ND....

hai....ramai je kan macam lega dgn kejadian ini...
(termasuk aku....)
lau aku lah jadi ND tu....
aku....terima je balik si JEJAI tu...ye lah...
xkn lah xde da sayang walau sket pun kan....
mesti ada punya lah....kan? kan? kan?...
lagipun..ND pun rapat dengan keluarga belah JEjai tu....
baik orangnya keluarga Jejai tu..
jejai je yang gatal kot..muhahahaha....

tapi....
perempuan kan....
tah lah...aku pun x pndai nk tafsir2 ni...
(kena amk kela Feng-Shui kot..)....

ok lah...
nanti update lgi...



till then....





Muah2!!!

5 comments:

  1. huhu,,
    i know nothing about artist issues,,

    but this one looks interesting ,,haha,,

    ReplyDelete
  2. hahaha....well..thanks... btw...your experience eating those chinese food is way better to know...haha.

    ReplyDelete
  3. yeah2!!!...well..artis...the more you create controversies.. the more you will get the jobs..ahaha

    ReplyDelete
  4. Have you played [url=http://mastercardcasinos.biz.tc]MasterCard casinos[/url]? Can I trust it?

    ReplyDelete