Nuffnang Ads

Thursday, February 10, 2011

ADIK!!!!


Hye-All!!!...

Baiklah...hari ini.. aku nak cakap sikit fasal diri aku..yang mana akan mengubah aku kepada adik...
mcmni...mulai daripada entry ni...aku nak tukarkan gelaran "aku" tu kepada "adik"... Boleh x?..bukan apa..baru maca rasa berada dirumah sket..sebab kat rumah..semua orang panggil aku, adik...so..boleh lah..ek..?..hehe..

baiklah...adik nak cerita sikit lah..fasal perihal orang lain yang berada di sekeliling adik...
adik adalah seorang kawan ni...boleh dikatakan junior lah kat tempat adik belajar...dia ni lah..punya lah..tak amik kesah langsung terhadap apa yang berlaku di sekelilingnya..macam...buat x tau je terhadap semunya....adik tengok pun..pening jugak... ye lah ...walau adik x lah rapat sangat...tapi apa yang adik tahu..kita ni da besar tau..kita perlu tahu tanggungjawab kita sendiri....dan adik rasa...adik ni x lah baik sangat tapi...adik rasa adik ni..boleh lah... boleh lah baiknya..hahaha...

kalau nak tuliskan ...banyak perkara sebenarnya...tapi..adik rasa...biar adik je lah yang tahu fasal perkara2 lain yang setelah dipikirkan semula... perkara itu boleh membawa kepada perkara yang tidak baik dan boleh mengaibkan orang perseorangan...hehe...

baiklah..ni je lah entry adik...ingat ek...aku tu da ditukar kepada adik... nama adik ni bukan sebab apa...family adik panggil adik, adik..so...lebih baik lah kot guna nama adik tu..senang sket....lagipun adik ni..anak bongsu...heheh


till then...


Muah2!!!

No comments:

Post a Comment