Nuffnang Ads

Friday, February 18, 2011

ALIEN dalam Entry ADIK!!!!...

Hye-All!!!!...

apa khabar agaknya semua ye...wah....adik punya followers da meningkat da...terima kasih kepada yang follow!!!...thank you all very much..you just do not know how precious you are to me... luv you...

baik lah...adik adalah terbaca masa berblogwalking tadi...fasal sebuah planet yg menyerupai bumi....(adik lupa lah pulak nak letak link..bub adik baca pastu adik trus tutup tab tu....Sorry lah yer....)... cuma adik pelik lah...kalau semua orang panggil makhluk yg lain yang berada di alam semesta yg semamngnya luas ni makhluk asing....kalau betul lah ada "makhluk asing" ni....apa agaknya dorng panggil kita ek?..em...adik masih lagi terpikir secara berterusan!!!...ntah2 dorng panggil spesis manusia ni lembu ke...kerbau ke...mana lah tau kan...adik teka2 je...jangan lah marah...okay?..

tapi kalau "mereka" ni ada....apa lah agaknya mereka nak buat kalau mereka jumpa kita..dan apa pulak yang akan kita buat....kalau kita jumpa mereka?...kan.?..pernah terpikir x?..xkan?...kan?..kan??...
so...pikir2kan lah....kan?...


lagipun kan..kita sebagai manusia pun kengkadang merasakan kita ni sebagai makhluk asing terhadap orang lain...ye lah...adik bukn ckp untuk org lain..adik cakp untuk adik juga.....adik ni..lau g mana2 je...orang dok pndng..mcmlah adik ni ada 6 mata, 5 idung, 13 kaki...1 tangan kan?...ke mcmne?..adik pun cm orang lain jugak...malang jugak lah nasib adik ni..dah lah di anugerahkan ANugerah SOmbong....tmbh pulak satu lagi gelaran...Alien..muhuhuhu....tah apa pulak lah nti...adoi!!..terima je lah adik!!!...



cmni ke Alien?...tah2 lagi lawa n comel lgi dari ni..mana lah tau kan...hehehe






till then...





Muah2!!!



p/s:...jangan tengok orang lain macam ALIEN...okay?..

No comments:

Post a Comment