Nuffnang Ads

Thursday, February 17, 2011

HEADER BARU!!!!!!!...cepat tgok!!!!!...

Hye-All!!!...

tgok kat atas tu!!!.... masterpiece of mine...hahahah... header blog yg baru...
adik ada kawan tau....dia pnggil header ni..(hider)...sepatutnya...header kan....dia salah kot..xper..nanti adik tolng tegurkan...kan?..harap2 dia boleh lah terima teguran adik ni yg baru je berjinak2 dalam dunia blogging ni...follower pun seciput je..tapi yang seciput tu lah yang membuatkan adik suka untuk menulis...(tapi sekarang ni..agak sukar nak menulis...sebab bnyak assignments yang kena buat..student kan...muhuhuh...

tapi....berbalik kepada HEADER adik kat atas tu....yang ni adik buat guna PhotoShop...C5...yang lama adik guna Picasa je...bub tu x berapa kot...hehehe...lagipun adik baru je belajar mcmne nak guna Photoshop C5 ni ngn kengkawan n lecturer..lecturer adik sporting pulak...lagi lah adik suka!!!....ehehhe...

okay la....fasal header je sebenarnya adik wat entry ni...xde menda lain lagi nak tulis...(lagi ..yet yer)....tapi x per..nanti..adik tulis lagi ok?..

ni header adik....hehhee..

klik bgi beso!




till then...




Muah2!!!!

4 comments:

  1. Waa..adik dah pandai wat header laaa...santik!! :)

    ReplyDelete
  2. cantik, oklh tu, tp buah2 tu aper kaitan?

    ReplyDelete
  3. WC:..thanks..this berkat from blogwalking..
    yuni:..erm..the buah...i found it very interesting...i could explain it..but..for sure...those assemble my friends....up and soar!!!...
    nad:..thanks...

    ReplyDelete