Nuffnang Ads

Sunday, February 20, 2011

HUkhukhuk....adik x ley makan kek da...!!!....

Hye-All!!!

apa khabar?...semua sihat kan?..moga2 lah..lau ada yang ada x sihat tu....adik sarankan pergilah ke klinik ke..amik paracetamol ke..apa2 lah tak pun minum air banyak2~~!!!...okay?...


adik ni pun ada gak kot penyakit...tidur banyak!!!...Ya Allah lah....adik tidur tadi...ye lah..perut kenyang kan....dan selamba badak je adik baring atas katil dan terus..melayari impian mimpi...(siap mimpi2 bagai pening adik)....erm....adik pun tak tau kenapa..adik sekarang ni..menjadi terlampau malas..malas yang teramat lah sangat....padahal adik xde apa2 pun nak buat....mcm2tu je lah.... yesterday pun sama...adik tidur jugak....tapi ada jugak lah teori yang bermain di dalam pemikiran adik ni ....Kek!!..kot2 lah kot..lau adik makan kek je...petang mesti adik tidur...adik pulak memang pantang jumpa kek..nak buat cmne kan...huhuhuhu...


kek2 kek2....ikan kek kek mak iloi2....ikan gelama mak ilai2...(malas nak nyanyi..saje je nk hi-lite yg kek kek)...pasni malas la adik nak makan kek da....uhuhuhu..lau sampai bley wat adik gantuk!!..hahaha

 Red Velvet Cake...waaaaaa.....adik x ley makan da....gantuk...
ni kek biasa je...kek biasa pun..telah memberikan kesan yang luar biasa kepada adik...huhuh


till then...






Muah2!!!

1 comment: