Nuffnang Ads

Tuesday, February 15, 2011

Istiqomah!!!!....kau apa tau.....?

Hye-All!!!

Arini sambutan MaulidurRasul kan?.haa...jangan ingat adik tak tau ok...muhuuhuh..apa yang korang semua baut untuk menyambut MaulidurRasul?... tak kesah lah apa pun cara smbutannya..mengaji je...berselawat ke...berarak ke...tetapi.hendaklah bertepatan dengan syariah....dan lagi satu...janganlah kita hanya sambut waktu mcmni je...kita jugak kena lah mengingati Junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. ...tak kan kita nak sambut masa hari ulangtahun mcmni je...sama jugak ngn sayang..kasih sayang...kita kenalah lah sayang tiap2 hari...ops...masuk bab lain pulak...tpi xper...konsepnya sama je...kita kenalah buat apa2 dengan ikhlas dan berterusan..IStiqomah...kan?..

adik pun tau jugak la....hehehe....

okay la semua..makan apa tadi?..kenyang x?..adik makan nasik+Telur dadar+tempe+sup kaki ayam...RM3.50..murah kan?..muhhahaha..memang agak murah makanan kat U adik ni...tadi n masih belangsung ni..ada sambuta MaulidurRasul kat depan kafe adik...ramai jugak orang yang pergi..adik dengar dari jauh je...

pesanan:..so...buat perkara tu kena istiqomah ok?...


till then...



Muah2!!!

5 comments:

  1. thanks Qaseh...
    WC:..erm..jugak!!..sedap je...muhahahah

    ReplyDelete
  2. salam maulidur rasul..btul tuh adik, akak ske heheh

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete