Nuffnang Ads

Thursday, February 17, 2011

MUKA KETAT?....

Hye-All!!!...

Apa khabar semua......?... Adik dan kengkawan masih lagi terasa kehilangan kawan kami...Abdul Muin Abdul Malek...ye lah...redha je lah...yang sudah tiada...sudah tiada...yang hidup..perlu teruskan kehidupan cuma yang hidup kenalah beringat supaya tidak hilang di landa ombak dunia yang semakin besar. 

erm...apa yang adik nak cakap lam entry ni...adalah..jeng jeng jeng!!!...hahaaha..bagi suspen sket....bukan apa...adik saje je nak tulis kan.....macam ni....setiap orang ada sikap dan perangai masing2...ye lah..ada yang sombong..ada yang suka bercakap biler da kenal..ada yang suka senyap biler x kenal...(kan2)...kan?...
adik kalau nak diklasifikasikan...adalah seorang yang SOMBONG apabila dengan orang yag tak dikenali.... adik bukan xnk tegur...cuma.....macamne?..apa topik yang nak diperkatakan...apa yang nak dibincangkan?..kan?...adik pun bingung + bengong....hahaha....tapi bukn gila ek....

adik ni..kalau dengan orang yang dikenali..wah!!!..mulut!!...kalah Aznil tau...tpi kalau dengan orang yang tak dikenali...aduh!!!....kalah siput babi (ops...haram.......) tapi tulah...nk kenal tu adalah satu yang susah...kengkadang orang ingat adik ni SOMBONG NAK MAMPUS.... ada ritu..smpai orang nak belasah adik sebab muka KETAT..MUKA SOMBONG!..bukan salah adik...memang muka adik macamtu...tapikan...adik rasa....adik sekarang MASIH sombong...tapi adik rasa...da ok sket kot..sket je lah..dulu lau 99% sombong..sekarang ni..adalah dalam 95%..huhuhuhu....(bongok je kan bgi figures mcmtu...mcm xde beza pun)....tpi apa2 pun...adik masih lgi dalam proses memperbaiki diri.....masih....


p/s:..jangan jadi sombong mcm adik ok?



klik kasi beso...(muka ketat)


till then...





Muah2!!!

2 comments:

  1. muka ketat=muka serius ke? Tak paham...

    ReplyDelete
  2. tah la syafiq..seriously..i do not know...ye lah kot..hahaa...muka aku je ketat pastu org kta aku sombong..huhukhuk

    ReplyDelete