Nuffnang Ads

Saturday, February 5, 2011

Perjalanan AKU!!!



Hye-All!!!!...

wah wah wah!!!..
sekelian semua...seronok je melayari perahu layar tu...
ngantuk yer...okay lah...
i pun gntuk jugak sebenarnye ni...

mmg teramat sangat mengantuk..
sebenarnya baru sampai dari kampung ni...
perjalanan yang teramat LAMA...

okay...macam ni ok..

dri Raub ke Kuantan... 9.15 a.m.- 1.30.p.m.
duk kejap kat Terminal Makmur...
Dri Kuantan ke Kuala Terengganu... 3.00p.m. - 7.30p.m.

kalau2 kira lah kan....i rasa adalah dalam 8-10 jam...
lama kan?...
mmg lama...tu lah sejauh  
KAMPUNG JENUD nak ke KUALA TERENGGANU....

tapi apakan daya!!!....
harus ditempuhi..demi masa depan....

hukhukhuk...(sek bek aku xde lah yg dalam rusuhan kat Mesir tu..
alhamdulillah....)




till then...


MUAH2!!!


p/s:. banyak kan berdoa bagi mereka yang mempunyai waris di Mesir..dan kita juga haruslah banyak kan bersabar....
mungkin aku tidak mengalaminya...tetapi.... BERSABAR LAH....

6 comments:

  1. huh??....boifren sapa?...adoi....

    ReplyDelete
  2. hurm.. betol tu.. sabar kan separuh dari Iman.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  3. Sabarla ek.. Anggap la macam kita alami satu pengembaraan. Hehe.

    ReplyDelete
  4. ye lah udin...nk wat cmne kan...
    shafiq... pengembaraan yang pnjng...hahaha

    ReplyDelete
  5. itu namanya cabaran nak gi belajar akmall.

    ReplyDelete