Nuffnang Ads

Thursday, February 17, 2011

Pulang Ke Rahmatullah

Hye-All!!!...

hari ni...adik kehilangan kawan aku...lama da berkawan...cuma jarang jumpa.tapi masa sem 1 dulu...selalu je jumpa...lau jumpa je...gaduh2...aduh2 manja...dia muda daripada adik...(walaupun kan..tetap menten adik.)...
dia baik. dia suka makan. suka sangat...igt lagi ada satu masa tu...adik, belle (kawan adik) dan dia pergi pasar malam....memang havoc lah dalam kereta tu...pening adik bawak kereta....tangan dia tak reti nak diam..tapi nak buat mcamne kan...dia memang mcmtu...adik pun...okay je sebenarnya....

nama kawan adik tu..Abdul Muin Abdul Malek... ambil Jurusan Diploma Pentadbiran Islam... semester akhir...6... memang xde rezeki dia...apa boleh buat...redha je lah.... final sem lah tu.... dia maut akibat kemalangan dan kepalanya menghentam divider jalan...sungguh mengerikan...tapi apakan daya....hayatnya cuma seketika....dia pergi meninggalkan keluarga, adik beradiknya, kawan2 dan semua isi dunia...

Pihak Hospital telah cuba untuk menyelamatkan kawan adik tu...tpi...peluang untuknya pulih amatlah tipis... ayahnya seorang Doktor pakar juga telah menjangka akan perkara itu...kedua ibu bapanya redha dengan pemergiannya....

Abdul Muin Abdul Malek...walaupun kenangan bersama kamu adalah untuk seketika...percayalah....gelak ketawa kamu..akan kami ingat sampai kami tiada kelak....

Al-Fatihah!

No comments:

Post a Comment