Nuffnang Ads

Monday, February 7, 2011

SOMBONG!!!!!


Hye-All!!!

hai semua....apa khabar?..sihat tak?...macam ni la...pelbagai perkara telah berlaku dalam kehidupan aku... macam2... tapi ada baik dan ada buruk lah..yang buruk tu..aku amik sebagai pengajaran dan yang baik tu aku amik sebagai perkara yang mengingatkan aku supaya aku tidak mudah lupa....

okay.....aku ni..kalau aku nk describekan diri aku sendiri..memng lah baik lah..kiut..semua yg baik2 aku boleh mengaku...tetapi...orang lain menilai aku...RUPA2NYA...aku ingat aku tela berubah kepada yang lebih baik..rupa2nya...semua itu tidak menjadi...aku masih SOMBONG!!!... aku masih sombong... aku memang tak tau da mcmne aku nak ubah diri aku...adoi!!....orang masih kata aku sombong...aku nak buat macamne..aku da cube bercakap dengan orang lain dan itu menjadi...tetapi...ada je suara2 yang mengatakan aku ni sombong...aku tak nak jadi macamtu...!!!...

aku nak jadi giler2...ye la...giler2... macam..best2 je...orang pun senang nak berkawan dengan aku...tak lah teragak2 nak berkawan dengan aku...tetapi dak2 sebelah bilik aku...depan bilik aku...okay je da dengan aku...ye lah...ada yang boleh terima aku kot...dan aku pun bercakap dengan diorang...tapi tu lah...aku masih sombong...


sesungguhnya...aku telah tiada jalan yang hendak aku buat supaya diri aku ini menjadi lebih baik dan tidak SOMBONG....macamne...??..hukhukhukhui



till then...


Muah2!!!

5 comments:

  1. ak sombong tak . ko x

    ReplyDelete
  2. cik lulu;..huhuhuhu....mmg i sombong pun...
    nadhirah:... ko x sombong pun...aku, orang kata aku sombong..muka aku ketat...muhuhuh

    ReplyDelete
  3. betul ke akmall sombong? akak rasa ok jer..org tak kenal kot kata gitu?

    ReplyDelete
  4. tah lah kak... maybe muka saya kot...muka saya kalau tak senyum..memang nmpk sombong..sombong yang teramat sangat.....but that is me... i cannot change that.....

    ReplyDelete