Nuffnang Ads

Monday, February 7, 2011

SUKA JE LAH!!!!! SUKA TENGOK!!!!!


Hye-All!!!...

 ada kaitan ke gmbar kat atas ni?..korang rasa lah...heheh..
 
salah ke kalau minat je...?
minat je..bukannya aku nak buat apa-apa atau ke tahap mana-mana pun...

bukan apa...aku cakap ni untuk diri aku lah...
okay2...aku ada je suka tengok seseorang ni...
SUKA TENGOK...AKA MINAT...
suka...minat...TENGOK je ok...
nothing more than that...
or should I say...admire?..
huhuhu....

tapi tu lah....
kalau dia pun suka tengok kita juga?
aku niat nak berkawan je...
tak de lebih dari itu okay...
tak de...!!!..
tak de lebih...
muhuhuh...hahahaha

aku tak boleh la nak dedahkan apa-apa kat sini....
susah lak nanti aku....hehehe


till then...



Muah2!!!



p/s:...hehehe...MINAT JE TAU....

2 comments: