Nuffnang Ads

Tuesday, February 8, 2011

TAK TERCAPAI AKAL MU...

Hye-All!!!

untuk post kali ni aku nak cakap fasal manusia jugak....erm..tak lain tidak bukan..manusia itu bernama AKMAL BIN RAZLAN....baiklah...manusia ini mempunyai cita-cita besar dalam hidupnya...ingin menjadi itu...ini...itu...ini...itu...ini...banyak kan?..itu dan ini?.muhahaha..tetapi..apakah cita-citanya akan tercapai?
buat masa sekarang ini....cita-cita untuk menjejakkan kaki ke menara gading sudah tercapai..cuma untuk bergelar graduan adalah sesuatu yang amat sukar...sukar..penuh pancaroba yang perlu manusia ini lalui..susah...tapi nasib baik manusia ini tidak keseorangan...rupa2nya ramai lagi kawan kepada manusia ini yang mempunyai lebih banyak kesusahan...manusia ini cuma ada sedikit sahaja kesusahan...

selain dari itu....ada juga cita-cita lainnnya...
1. fashion designer
2.chef
3.singer 
4.host
5.writer
6.teacher 
7.pastry chef
and the list continues...heehe...

again...then all these cita-citas are very good to manusia ini..manusia ini sungguh mempunyai minat yang mendalam terhadap setiap elemen yang ada pada setiap cita-cita itu..
fashion desinger=suka sketch...baju2...kasut2...suka beli fashion mags...
chef=suka kepada makanan....membuat makanan dan memuaskan hati orang dengan makanan
singer-manusia ini suka akan nyanyian..he listens to songs almost every times..
host=manusia ini suka bercakap..tetapi masih kurang dalam menegur dan konsep tak tahu malu...heheh
writer=tercapai da kot..sebab ni blogger..menulis...
teacher= manusia ini pernah bermain untuk menjadi teacher suatu masa dahulu..adakah ia akan tercapai?..sama2 kita tunggu...
pastry chef=suka sangat memasak kek, cookies, bread... or anything baked... suka....wangi....

tu lah..antara nya..adalah ia akan tercapai??...


tunggu dengan sabar...


malas lah nk cakap serious...x best...kan?..pening je...
aku ada pesen sok..so..wish me luck ok?..

till then...


Muah2!!!


manusia itu masih AKMAL BIN RAZLAN

4 comments: