Nuffnang Ads

Saturday, March 5, 2011

ADIK SAKIT BAHU!!!...

Hye-All!!!...

for this entry..i would be very glad to use BAHASA MELAYU...

haaa.....adik kan...lepas beberapa hari ni....sakit bahu ni menjadi2...adik rasa...adik tidak akan mampu untuk bermain badminton kot...ye lah...kalau buat smash je...sakit...susah lah mcmtu...adoi...adik nk main...tpi...kalau sakit ni berlarutan...mcmne?...adik nk cari sapa ek?...doktor?...tukang urut?..hurrmm...tah lah....adik tengok dulu lah kot..kalau masih sakit lagi....adik terpaksa lah pergi ke tukang urut...TOK TEH....

Tok Teh ni sangat terkenal lah dalam kalangan pelajar UNISZA, UMT dan penduduk setempat kerana kemampuan beliau untuk mengurut dan beliau sememangnya pakar....mmg tip top...!! tok teh ni..memang pandai lah..lau beliau sentuh je kan tempt yg sakit tu...terus jumpa urat...mmg hebat!!!...

adik pun nak kena jumpa beliau jugak kot...huhuh..ye lah..makin lama makin sakit...adik try lah tdi nk angkat tangan lurus kan...tapi...SAKIT YANG AMAT!!!...x sanggup adik....adoi!!!...ni pun asyik berdenyut je...adeh!!!.....please!!!...heal my pain ALLAH!!!...i could not bear it anymore...

tolong lah...sakit tau....adeh....adik cuma pikir mcmne nak main BADMINTON..since tu je permainan yg adik teramat suka dan boleh keluar peluh.... ye lah...at least...berpeluh kan?..muhuhu....


adik x tau apabenda ni...baca je la kot..hhaha....

(masih dalam dilemma sakit...heal me please)...




till then...





Muah2!!!

No comments:

Post a Comment