Nuffnang Ads

Friday, March 18, 2011

Kaki Ku cramp!!!!

Hye-All!!!...

(this entry i am writing it in Malay)...sorry...

haaaa..apa khabar semua?...da makan?.... ye lah kan.....mesti da kan...Supper anyone?...ahahha

erm....malam ni adik makan laksa je.... adik beli..sama ngn ammarah...dia pun beli jugak...hahahaha....  adik sebenarnya memang suka pun laksa....ye lah....pedas2...masam2.... ada bunga kantan lah...sayur2..(bukn kangkung ok).... nak pulak masa beli tadi...kuah dia panas lagi....waaa....lagi lah adik suka....

tdi...sebelum adik beli laksa tu...adik pergi joging sebenarnya.... sek bek x ujan..lau ujan...errrmmm..berjoging dalam ujan lah adik agaknya....hahaha..sek bek kan?.... ye lah lagi pun hari ni...xde masa nk pergi men badminton....so...adik pun amik keputusan utk berjoging..kan senang....abis citer..kan?..hahaha

tpi tu la....tdi lepas jog...kaki adik terasa sakit pulak...kat betis...mcm keras je...kejang...tpi x cramp..(humm..apa benda lah adik merepek ni...).... tu lah....lama kot x bersukan.... tu yg kejang sket tu...hahaha

okay...tdi malam..adik, belle..pizi.and wadi pergi kuar makan..tpi xde lah amik gmbar....kitaorang makan kat tepi sungai bawah jmbtan sultan mahmud kuala terengganu...haaa.....mesti x tau kan....xpe..nti adik amik gambar and nti adik post dalam entry...amacam?..ok?...

okay lah....adik ni gantuk da ni....k lah...

ni memang bukn kaki adik!!..hahahah

till then....




Muah2!!!

No comments:

Post a Comment