Nuffnang Ads

Monday, March 21, 2011

MY FIRST SEGMENT!!!!...."HandphoneKU Dolu-dolu dan Sekarang".

Hye-All!!!....


adik rasa kan....adik nak buat segment lah...(hehehe...nk tengok je berapa orang yang ikut...hehehe)...

okay2....

segment ni namanya "HandphoneKU Dolu-dolu dan Sekarang".
segment ni senang je....amik je adik punya banner kat atas tu...copy n paste dalam entry....
pastu cerita lah fasal handphone korang masa dolu2...
first handphone.... second h/p (lau ada)....
DAN cerita fasal h/p yang sekarang ni (kenapa korang minat dan guna hp yng korng guna sekarang ni)....
pastu ceritakan h/p apa yang korang nak pakai di masa depan...

thank you...(ajak lah kawan2 masuk ok?)



till then...




Muah2!!!

9 comments:

  1. I join! :-)

    http://shafiq-asimplelife.blogspot.com/2011/03/handphoneku-dolu-dolu-dan-sekarang.html

    ReplyDelete
  2. nak join gakk tapi esok baru nak wat.

    ReplyDelete
  3. dolu-dolu...masih ada nokia 2210

    ReplyDelete
  4. Whitecappuccino:..thank you...You are always....supporting me.... I LOVE YOU SOOOOO MUCH!!!!! muah2!!!

    ReplyDelete
  5. PuteraDuyong:.... heehe....join?

    ReplyDelete
  6. http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2011/03/handphoneku-dolu-dolu-dan-sekarang.html

    ReplyDelete
  7. done! love you toooo!!
    http://whitecappuccinol.blogspot.com/2011/03/handphoneku-dolu-dolu-dan-sekarang.html

    ReplyDelete
  8. saya join juga...

    http://ceritapadlie.blogspot.com/2011/03/handphoneku-dolu-dolu-dan-sekarang.html

    ReplyDelete