Nuffnang Ads

Monday, April 25, 2011

ADik KEtagih da,,,,,huihukuk

Hye-All!!!


aaarrrggghhh!!... adik tak tahan!!...adik terpaksa jugak....huhuuuuh...
bukan adik tak nak tahan tapi tu lah....adik ni da ketagih kot...hahaha....
ye lah....dok mengadap LAPTOP tapi tak tulis pepe...sapa tahan kan...so adik terpaksa batalkan niat adik untuk hanya menulis masa gap exam masa 5 hari tu....huhu...tak tertahan da adik .... adik ketagih apa?...alah...lau baca yang kat atas tu pun korang2 sumer mesti da tahu kan sal apa..kan?...mesti lah sal blogging..kan?... tak tahan da adik..adik kena gak menulis...hehehe


haaa....dalam beberapa hari adik tak menulis ni..banyak jugak lah peristiwa yang terjadi... nak2 hari ni....adik beli IKAN LAGA....sapa nak tengok gambar ikan tersebut!!!...nak tgok tak???..nak tengok???   ni adik ada sediakan...jangan gaduh2....masing2 tengok eh.... tapi kan....gambarnya tidak jelas...hahaah...tengok je lah ek....




adik beli ni tadi...adik beli ikan ni RM3.00 jer... bekas RM 4.00, makanan RM 4.00, pastu anti-klorin RM2.00... total RM 13.00... itu ada lah jumlah keseluruhannya...hahaha....best2...





till then...







Muah2!!!


p/s: adik suka ikan tu....tapi tak tau nak bagi nama apa...

No comments:

Post a Comment