Nuffnang Ads

Sunday, April 10, 2011

Adik Nyaris LEmas?

Hye-All!!!...

korang pernah tak berhadapan dengan situasi yang membuatkan anda-anda semua yang ada dekat sini berasa macam panicking?.... pernah tak?..okay..lau pernah bagus lah....tapi kepada yang tak pernah berhadapan dengan aksi-aksi sedemikian....maka hendaklah anda mencuba sukan yang berkaitan dengan emosi takut anda supaya anda tidak panik jikalau tetibe berhadapan dengan situasi sedemikian?..okay?...

okay..baiklah....ceritanya macam ni!!.... tadi tengahari tadi... adik, belle, dean, haniff, pz and wadi... sepatutnya ramai yang pergi seperti anas, fazree, tony, matdu dan lain2...tetapi apakan daya...mereka ada hal yang tidak dapat dielakkan.tak pe la...lain kali kita buat lagi dan cari masa yang AMAT sesuai supaya tidak clash...  tidak mengapa...mungkin tiada rezeki.. Kan semua?...

okay baiklah.... ni yang adik nak cerita...okay... mula-mula sampai tu sek bek tak ujan dan dah cari tempat...da duduk-duduk sumer kitorang pun mulakan lah pembakaran arang untuk bakar ayam nanti...selepas banyak percubaan baru lah nampak api pada arang (bara)... sakit hati je tunggu arang tu menjadi bara pastu da okay da....kitorang pun letak lah ayam atas pemangang!!.. maka setelah beberapa jam (jam ke?)....ayam pun masak!!... kitorang pun mandai manda di situ!!... best kot airnya...sejuk giler...memang best lah.... tempat tu namanya Tama Rekriasi Sekayu. best giler!!!


okay2...ni nak masuk yang suspen ni da....semasa mandi manda... belle and dean pergi la main2 kat air yang agak dalam sikit ni... pastu dorng berdua main-main lah....tah macamne... dorng pun tetibe je macam nak lemas... tapi adik rasa dorng tu bukan macam da... memang nak lemas pun.. mula2 tu dean cuma selamatkan belle...pastu dua-dua pulak yang nak lemas...pastu adik pun pergi tarik tangan belle dan pizi pergi selamatkan dean... dengan tarik tangan dean..FUHH!!!... situasi itu agak cemas la...takut jugak adik...hukhukhuk...ye la kan..mana tahu..malam tidak berbau..lau malang tu berbau busuk...da lama da xde orang yang mati dalam dunia ni....(ramailah penduduk dunia)...

heheh....tapi situasi pun kembali tenang tapi masa tu da hujan da sket....lepas pada tu sket...kiteorang pun naik je la...pastu makan Appolo... okay lah kot....kan?

till then...



Muah2!!!
ni le gambar ni..(ehsan Google jer)
p/s:.. nak pergi lagi la Sekayu...

4 comments: