Nuffnang Ads

Tuesday, April 19, 2011

Dinner AWAL rini adik...

Hye-All!!!...


waaaaa....adik da kenyang da. Adik makan dinner awal rini... teka2...adik makan apa?.. teka lah...teka lah...
________________________________________________________________________________
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

haaaaaaaaaaaa...dah dapat dah?....adik makan nasi lemak rini.....best wooo...adik suka sangat... dah dua kali da adik makan kat kafe tu... tak la sesedap nasi lemak kampung baru tu....tapi boleh lah...kan.... tapi kan mak dan kakak adik buat nasi lemak kan..lagi sedap...


adik pun suka makan...tapi skang ni tak bley lah makan masakan dorng sbab adik masih diperantauan... masih di Kuala Terengganu, so, susah sket lah...nak buat camne kan....terima je lah...hahaha....lantak je apa yang ada di kafe ni...janji kenyang!!..hahaha


ni ada sket cenderahati dari Google... gambar nasi lemak...





ni adalah ihsan Google....kenyanglah korang tengok gambar ni je yer...hahahaahah....





till then...






Muah2!!!


p/s: menghitung hari untuk final dan pastu hitung hari untuk balik kampung...hahahaha

3 comments: