Nuffnang Ads

Sunday, April 17, 2011

Panadol membantu!!!

Hye-All!!!

waaaaarrrrggghhhh!!!!..(menguap)... ni baru bangun ni sebenarnya... tadi pening kepala giler...sek bek ada Panadol Activ5... cepat giler kesannya... dan cepat jugak hilangnya...hahaha...adik makan je jadi... pastu tu adik tido....sek bek lah hilang pening tu sket...lau tidak...huuhh...nak2 final exam ni buat hal pulak badan...(-_-)....pening2....

ha....untuk entry ni adik nak cakap sal kehidupan gak kot.hehehe...bukan apa....semenjak dua menjak ni banyak sangat faulty dalam kehidupan adik ni...ye la..hamba Allah kan..(asyik guna alasan sama..xde langkah nak baiki diri ke adik oi!!!)...

ermmm....apa ye sal kehidupan yang adik nak cakap untuk entry ni... erm....tangguh lah kot malam kang... bub nak buat kerja jap....takpe kan?...takpe kan?...hehehe..

that picture was from Google...thanks google..


till then...



Muah2!!!

p/s: huurrmmm...letih2....

2 comments:

  1. Pening sebab exam fever dah menyerang ya dik??

    ReplyDelete
  2. tepat sekali kak WC!!!<,, 10 marks for that...

    ReplyDelete