Nuffnang Ads

Tuesday, April 19, 2011

Pening makan daging...!!!


Hye-All!!!



Ermm….arini kan pening adik datang lagi….adik tak tahu la kenapa…maybe adik ada darah tinggi kot…bukan apa…masa pergi besut ritu…wah…kemain ni mulut.. men makan je…ye lah kan..menda sedap…mesti la nak makan…nak pulak daging itu dimasak secara sedap..maka adik pun makan lah…banyak pulak tu…dua ekor weh lembu yang ditumbangkan…maka adik pun dengan sedapnya… hahaha… 




            Pastu rupa2nya… adik kepeningan… tapi pening tu kan memang pening giler… pastu adik tepon mak adik cakap sal adik makan daging..pastu mak adik asked lah..pening tak ?... adik pun kata…TAK pun..hahaha… pastu mak adik cakap… lau pening..minum air limau tak letak gula..hahaha…limau nipis…tapi sampai sekarang adik tak minum pun…wahaaaa…xde masa lah nak pergi beli… hehehehe… kuang3…

 

            Tak pe… nanti adik beli makan…hehehe…tadi mak adik tepon adik… tak tahu kenapa…adik angkat pastu mak adik tak bercakap… hehehehe… tak pe..jap lagi adik tepon balik…hehehe…



Till then…





Muah2!!!


p/s: limau ada acid… acid tu lawan lemak… jadi?... hahahahaha…



No comments:

Post a Comment