Nuffnang Ads

Saturday, April 30, 2011

Penulis Senja Bagi Award!!!..

Hye-All!!!

Kepada followers, ingat tak semalam adik ada juin satu segmen dari Abang Penulis Senja yang mempunyai blog yang berlatar belakangkan senja... (bukan movie SenjaKala)... wahhh... korang mesti nak tahu kan apa keputusannya kan?..

hehehe...adik dapat number lima....dalam hidup adik sepanjang berblog ni....tak pernah ni berasa gumbira dapat number lima...selalunya nak number 1,2 dan 3..tapi kali ni adik sungguh gumbira dapat number lima....hahahaha...TERIMA KASIH PENULIS SENJA!!! mahu lihat bukti???



(sila lah klik untuk besarkan bukti)...


ni yang Penulis Senja bagi kat adik....hahaha...(nak bangga, takut riak, erm....bangga sikit je lah...hehehe ketawa sambil tutup mulut)...


akhir kata...terima kasih banyak2...terima kasih banyak2.... adik suka sangat!!!

till then...




Muah2!!!

p/s: adik ni lelaki yer..huhauahauha....

No comments:

Post a Comment