Nuffnang Ads

Friday, April 29, 2011

Siapakah follower adik yang ke-111 dan 113 tu??...

Hye-All!!!....

sapa nak tahu...adik punya follower terbaru...


adik sebenarnya tak sempat nak buat entry sal follower yang ke-111 (bukan senang nak dapat yang 111 ni...adoi..tapi takpe... asal nak ikut pun adik dak bersyukur...)...




okay2..follower yang ke-111 tu adalah Mr iZzo (^^,) ... nampak tak tu..klik kat link dia..best2..hehehe...jadi lah follower dia pulak eh..jangan malu2... tapi adik takde apa-ape lah nak bagi kat Abang Mr iZzo ni..maaf yer...





haa....yang ni plak..selalu adik lau buka blog Cik Lulu Caldina, alar..Cik lulu...tak kenal ke?..lau tak kenal...sila lah klik nama diatas...hahaha.... haaa...ni nak citernya ni... follower adik yang terbaru iaitu yang ke-113, iaitu.. MAKBED!!!!... (dia ngandung..jangan takutkan dia...nanti baby tu kuar awal...mana lah tau...kot2...). Makbed ni da teror tau..dia da ada domain sendiri....hebatkan....? adik pun takut tengok Makbed sebab adik rasa yang ada domain sendiri ni memang hebat lah....ye lah....sendiri punya kan..hebat...


terima kasih kepada followers lain bukan apa...yang lain tu pun hebat jugak...lau followers yang lain tu takde...mcmne lah adik ni nak idup kan....the survival tu susah...hehehe.... TERIMA KASIH!!!!!...




till then...






Muah2!!!

p/s: I would love to follow more.... thanks...
p/s: klik yer kat banner tu... thanks...

4 comments:

  1. tahniah dik! makin bertambah followers.

    ReplyDelete
  2. wah...tq..tq..(^_^)

    tengok ada muka Mr iZzo kt sini pn Mr iZzo dah suka dah..hehe

    keep in touch yaa

    ReplyDelete
  3. Yes Mr iZzo...thank you... yes... keep in touch...

    ReplyDelete