Nuffnang Ads

Monday, April 18, 2011

Sunday turns Moody Monday...

Hye-All!!!

well..Today is Monday... Monday is a wonderful day here... sunny, hot and it makes my head spin...huuuuu....hows that for a good start?..huh?.. yeah...for those who work outside Terengganu will have the feeling of hating Monday because to them... Monday is Moody..hahaha...but not here... we start our working days on Sunday...so... you choose..hahaha

okay2... hari ni adik nak cakap sal apa ek?... erm... semalam dah janji nak cakap sal kehidupan kan?...erm...sambung yang semalam je lah...ye lah... kehidupan sebagai manusia ni kengkadang adil... kengkadang tidak adil...bukan apa... kita (manusia) ni ada macam2 jenis...maca entry lepas la...hahaha.. tapi kan...kita ni sebagai hamba-Nya kenal la bersyukur dengan apa yang diberikan, kan?... macamne pun kena bersyukur...kan?...

okay baiklah...arini.. adik nampak dia...kuang3... (masuk bab giler da....pening2...)... dia nak pergi makan dengan kawannya....huhuhuhu....bile la nak cakap ngan dia ek?... haaaaaaaa......*wink2

apa ni...? adik selalu je mengarut ni... asyik mengarut je...kan?...sek bek tak mencarut... lau mencarut lagi susah daripada mengarut... mencarut lagi mengarut drpd mengarut..(pening2...)..



till then...








Muah2!!!


p/s: tengok awak pun dah okay...

No comments:

Post a Comment