Nuffnang Ads

Monday, April 18, 2011

WEll... kurus oh kurus!!!...

Hye-All!!!...


waaaaahhh....siap sudah semua kerja yang sepatutnya siap dahulu kala lagi...hahaha...xper2..janji siap...perdulikkan yang lain...kuang3...

okay...sebenarnyakan adik ni dalam dilemma tau. Ye lah...umur da berapa..(muda lagi)...tapi masih macamni je...bila lah adik ni nak berubah agaknya yer... asyik di tapak yang sama dan lama jer..biler nak pergi ke tapak yang lain dan baru kan?...hahaha..

bukan apa...(maybe ada yang beranggapan bahawa apa yang adik tulis ni hanyalah sandiwara serta omong2 kosong)... tidak sama sekali... dan dua kali..tiga kali juga!!!...bukan...tidak!!!.nehi!!! la'....
kengkadang maybe adik ada jugak tulis kat blog ni memang sekadar contengan biasa tetapi jika dihayati betol2...ada jugak benda yang boleh diambil...betul x?...

perubahan yang adik maksudkan adalah... perubahan daripada segi fizikal adik ni sendiri...dah lama da adik ni sihat...huuhuh...well..chubby...well..lau bahasa yang kasar lagi menyakitkan hati adalah...GEMUK!!!..huhhu...adik tau lau gemuk ni banyak penyakit...bub tu adik nak kurus sket.. tapi macamne?... letih da dok diet je....tak turun2 jugeeekkk....jadi camne agaknya?...apakah adik perlu mengambil jus Mate5?...huhu..tidak...agak mahal...perlukah adik bejoging..?...er...okay juga....takpe...nanti adik masa praktikal..adik joging sepuas hati..biar masa naik nanti...kurus je..kan?...haaa....biar terbeliak mata semua..ahahahahaha (berangan)...

gugel jer....
till then...




Muah2!!!



p/s:.biar impian menjadi kenyataan..harap2 lah....

4 comments:

  1. ha'ah..jogging ek nanti biar kurus!

    ReplyDelete
  2. kita pun nak kurus gak!!sama2 lah usaha

    ReplyDelete
  3. Ye lah kak WC...nti..kuang3..

    ReplyDelete
  4. BEtul tu cik Kamoo...marilah kita sama2 kurus...yeah222!!!

    ReplyDelete