Nuffnang Ads

Monday, May 2, 2011

ADIK ADALAH KERABAT DIRAJA PAHANG???

Hye-All!!!


semenjak dua menjak ni adik...adik cakap sal kemas barang, final exam, tak dapat jawab dan macam2 lagi benda yang sama dan maybe (memang pun kan?) followers adik bosan dengan apa yang adik tulis... ye lah...kalau adik pun...mahu memberontak jiwa raga ku mendengar berita yang sama...kan???,,,hahahah...


okay la...adik ada satu perangai baru ni...(adik tak pernah sangat buat perangai ni...hehehe).. mesti korang ingat kan kalau adik cakap sal perangai adik ni...ada yang meluat kot....dengan cakap...apa lah adik ni..tak sedar diri lah....lupa daratan lah...apa lah..tu lah...ini lah...ke laut lah...ke sungai lah.... kan?...tapi dengar lah dulu adik cakap...adik tak cakap pun lagi kan...




okay....beberapa minggu kebelakangan ni...adik suka je cakap guna BETA, ADINDA, KEKANDA,AYAHANDA, BONDA... PATIK, TUANKU... sebenarnya.., bukan nak main2kan kerabat diRaja ke..apa ke...cuma...apabila kita kenangankan kembali....AMATLAH SERONOK APABILA KITA DAPAT BERCAKAP SEDEMIKIAN kan?....adik suka..even sekali sekala...dalam FB adik guna BETA, ADINDA, KEKANDA, AYAHANDA, ye lah...macam belakon..seronok!


tak guna baca yang adik sebab impian tidak akan menjadi kenyataan....korang baca yang ni...yang impian memang dalam lama jadi kenyataan.... klik SINI... 





till then....






Muah2!!!
p/s: adik tak gunakan untuk bercakap dengan KERABAT DIRAJA...huhuhuh....takut...
p/s; baca ni!!!>>>> KERABAT DIRAJA PAHANG

No comments:

Post a Comment