Nuffnang Ads

Friday, May 6, 2011

ADIK MASIH DI KUALA TERENGGANU...(MALAM TERAKHIR)

Hye-All!!!


adik sekarang ada di Rumah Tumpangan Anees yang terletak beberapa kilometer daripada UNISZA dan UMT....hehehe...seronok!!!.... hehehehe...esok pagi2 adik, abang adik Saufi, sepupu adik Angah dan sepupu adik Shamil....erm....penuh jugak lah barangan adik dekat dalam kereta UNSER milik Ayah Tam...(Thanks)...


Rumah tumpanga yang adik duduk ni agak murah la... RM80 semalaman... abang adik yang bayaaaarrr!!!.... hehehe...tadi adik makan dekat NR Maras ... alar...yang baru tu.... hehehehe.... agak best lah.... sejuk ya Allah lah....kemain lagi... pening rasanya...hahaha...


esok...seawal 10 pagi adik dan rombongan akan bertolak dari Kuala Terengganu ke rumah adik...KAMPUNG JENUD!!!...hahahha...sonok2!!!...pastu 15 hb 5 adik da kena lapor diri ke MATIC dan adik rasa...adik macam da dapat je bilik untuk adik duduk.... hehehehe...kat Kelana Jaya.... sebelah rumah makde adik..(belle kenal)... kan?...


okay lah...adik rasa macam gantuk da ni.... adik nak melayari bahtera tidur dulu la....hehehe... kkkrrrooooiiiihhhh!!!!





till then....
Muah2!!!

p/s: adik menjadi tutor kepada sepupu adik fasal blog!!..haahaha

No comments:

Post a Comment