Nuffnang Ads

Monday, May 16, 2011

BLOG GAY, LESBIAN???

Hye-All!!!..


tadi adik sempat berblogwalking ke merata blog yang ada di DUNIA ni...bermacam-macam jenis blog ada.... fasal kesihatan, seks, gay, lesbian, kehidupan, coretan hidup, perempuan, pornografi.... okay?..sebab apa adik tak malu cakap benda macamni...kerana ini adalah hakikat yang hakiki yang perlu kita terima.... korang semua ingat kita hidup dalam dunia ni hanyalah dunia kita ke?... kalau anda berfikiran bergitu..maka...sila lah buka mata anda dengan luas... jangan pejam!!!..please... jangan... adik cerita fasal bermacam jenis blog ni bukan apa.... kengkadang 'ketelusan' internet ni mcm tak logik pulak kan... main benarkan je semua kan.... tapi apa boleh buat...internet ni bukan adik yang kawal.... kan?..boleh?... okay lah....  macam ni lah...kengkadang apa yang berada di sekeliling kita, kita kena lah amik tau...dan jangan ah pulak terlalu amik tahu..kang kena debik je muka..tak ke naya.... kan?....
 

LADY GAGA : BORN THIS WAY...





till then...







Muah2!!!

p/s: jom pergi MATIC!!!...ada banyak benda dan info menarik kat situ!!!!

No comments:

Post a Comment