Nuffnang Ads

Wednesday, May 4, 2011

KAWAN ADIK, KAWAN SEMUA!

Hye-All!!!....

waaaahhh....letih tak...ramai da yang nak balik untuk cuti semester ni...betol tak?



adik pun tak lama da nak balik... adik dengan belle tadi pergi antar kawan kitaorang...namanya Bob... dia naik bus pukul 9.00 malam tadi... dia balik sorang je..dalam kereta kami cakap2..dia kata sedih lah sebab dulu2 dia balik ramai2...tapi sekarang balik sorang2 je... Khairul Anuar... dia adalah pelajar dari kos Diploma Bahasa dan Kesusasteraan Arab... kiranya budak bahasa gak la...sama lah cam adik dan kawan2 pun..budak bahasa jugak...tapi Bahasa Inggeris..best kan?...


adik pun cakap lah....biasa lah tu... kadangkala kita ramai-ramai...kadangkala kita ni sorang2..apakan daya..hidup di muka bumi Allah ni... pertemuan dan perpisahan bukan hak kita...

 
best lah dorang da balik... huuhuhu... tapi bukan nak cerita fasal apa..takde pepe... yang nak ceritanya lah.... di akhir-akhir sem ni kan... baru nak mesra... bukan lah..macam bertegur sapa...salam2... hai2... mcmtu... so...sekejap je lah mesranya....kan?...tapi takpe...ada rezeki kita jumpa lagi...lau takde rezeki... apakan daya...


tapi sek bek semua da ada FB kan..tak ke bagus jugak benda tu.... communicate in FB... that is the best... am i right?






till then...







Muah2!!!

p/s: mungkinkah kita semua berjumpa lagi? kalau tak jumpa...adik nak ucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya...hehehe

No comments:

Post a Comment