Nuffnang Ads

Tuesday, May 3, 2011

MUSUH KETAT ADIK!!!!!!!!!!!

Hye-All!!....

ada tak sesiapa suka benda ni?...  okay..seriously...adik tak lah berapa suka sangat benda ni...mesti ada yang tertanya...benda apa... benda apa... kan?..
okay baik..kala adik bagitau...mesti ada yang malahan ramai yang akan bersetuju dengan pendapat adik. TYPO!!!!...sapa suka typo???...sapa suka???...huhuhuuhu...



adik cukup tak suka typo tau..mencik2!!!... 


ye lah..bayangkan kalau adik nak tulis LABU... ada ritu dalam post adik...adik tertulis LABUR..tak ke lain maksudnya tuh.... 


okay bercakap sal typo ni... adik ada pengalaman yang memang malu serta memalukan lah... hehee baru je citer kat kawan tadi...  okay...ceritanya macam ni... adik dulu ada masuk pertandingan melukis...okay... dalam melukis tu kenalah juga tulis sket... hahaha... ok... masa tu Komanwel... adik lukis lah orang utan... pastu... kena lah tulis Malaysia Boleh (sepatutnya).... adik da siap warna dan luki comel2 ler... malangnya.... adik tertypo.... adik tertulis lah Malaysia Beloh.... bangang tak?..agak bangang kan perihal adik masa tu...adoi sengal je..hahaha...


malu tak yah citer lah... satu kelas tahu... da2.... korang ada tak pengalaman seperti ni... nak2 dalam blog ni kan... lepas published je... susah lah nak alter pulak... hahahah






till then...







Muah2!!!

p/s: macamne nak ilangkan TYPO?...ada obat tak? 

No comments:

Post a Comment