Nuffnang Ads

Saturday, June 25, 2011

BALIK KAMPUNG PUTRAJAYA????

hai semua....


kembali lagi kita dalam blog I ni...yang tak seberapa mewah tapi boleh la.... kita selalu pandang apa yang menarik atau yang kita sendiri rasakan menarik kan???...  dan kita selalu mengata atau mengomen sedikit kalau apa yang kita lihat atau pandang itu tidak menarik hati kita. Tpi adakah kita sedar bahawa diri kita itu pun ada juga silapnya... kan?...erm...cukupla sampai situ je kot.... malas nak tambah la....takut nanti orang bosan baca entry yang mellow macamni.... ye la bukan apa... setiap daripada kita ada minat memasing... i pulak ada banyak minat cuma, minat itu tidak diperincikan...hahaha... semua minat..jangan maraa....hahaha...

okay... I arini nak balik kampung (lagi)... hahahah.....tunggu!!!!







till then...








Muah2!!!

p/s: nanti i akan ditukarkan ke PUTRAJAYA untuk dua minggu dan duduk di Kementerian Pelancongan Malaysia....hihihihuhuhuhu...(gembira ada....tapi macam sedih lagi banyak jer....)

No comments:

Post a Comment