Nuffnang Ads

Wednesday, June 1, 2011

BLOG BURUK SEBAB TAKDE HEADER???

Hye-All!!!




apa khabar semua??... moga2 dalam keadaan yang sihat... ye la..cuaca sekarang ni bukannya elok sangat.. tol tak?... erm.... lau kat KL ni...kemain lagi.. pepagi ujan...petang panas... pagi panas tengahari kang tetibe ujan...apakah?....huhuhu...


oleh itu..kita kena lah menjaga kesihatan kita supaya tidak dihinggapi (wah..hinggap tuh..macam burung lak)... lau panas minum banyak air masak....lau tak panas pun kena minum banyak air gak..takut sok pulak panas..kan?..ada bekalan air tuk esoknya...hahaha...



erm...apa ek nak tulis...ha!!!... kamu semua tengokkan I punya blog... takde HEADER kan?... korang rasa kena letak ke header tu?... ye la bukan apa.... takut la nanti kot lau tak letak..takde orang nak lawat blog I ni...hehe..any P.O.V?



buruk sangat ke blog takde header???


mesti dia kata blog akmal tu buruk sebab takde header...






till then...











Muah2!!!


p/s: nanti cuti nak jenjalan lar...

2 comments:

  1. Eh tak semestinya. Kalau blog tak de header pun, tapi isi blog memang kaw, no hal punya. But I like a blog with a nice header. Hehe :)

    ReplyDelete
  2. kan??? stuju..okay...nanti ada masa i buatkan header blog...sekarang sibuk sket la..hehehe

    ReplyDelete