Nuffnang Ads

Saturday, July 9, 2011

AKTIVITIKU DI RUMAH (KU LA.. BUKAN RUMAH MU)....

Salam... (^_^)





I ada tengok satu segment ni... yang diadakan oleh Mak Dara...bukan Teater Mak Dara Nyonya yang bertempat di MATIC Jalan Ampang yang bermula pada 6 July hingga 12 July 2011 (I dah tengok...best sgt!!).... tapi alar Mak Dara ni seorang penulis skrip yang berumah di Lembah Keramat, Kuala Lumpur...(siap beri biodata lgi..sengall...)

Nama segment tersebut adalah AKTIVITIKU DI RUMAH...amacam ada beran??...


Dan aktiviti I di rumah adalah....jeng jeng jeng!!!





























TIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....




NI gambar masa dalam teater MAK DARA....hihu....




tu je la aktivitinya.....letih la...nak kuar pun susah lau nak buat aktivit lain... MEREKA SEDANG MEM"BERSIH"...sengal!!!




till then...





Muah2!!!


p/s: Biar orang muak pun tengok muka I...I tetap nak isi....hahahah


4 comments:

  1. terima kasih ye kerana sudi join segmen mak ni.. =)

    ReplyDelete
  2. huhu..best kan tidow..
    lagi2 kalau time tu hujan.. :)

    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/segmen-aktivitiku-di-rumah.html

    ReplyDelete
  3. mak dara: itu sudah pasti....best cmni...

    ReplyDelete
  4. ninie-azriena : betul tu....lau ujan lagi best..!!!

    ReplyDelete