Nuffnang Ads

Tuesday, July 26, 2011

AKU DI CABUL!!!???...SEXUAL HARASSMENT KE TU??

hi semua...

semakin hari aku semakin sakit hati dengan apa yang berlaku disekeliling ku... ENTRY ni bukan sal apa... cuma pagi tadi....dalam LRT...aku dicabul??..hahaha...takde la... cuma..okay2...camni.. aku berdiri dengan elegantnya dalam LRT pagi tadi...dan aku memang comel la berdiri *Tuan comel okay....ahahah...nak dijadikan ceritanya... sampai di Station LRT Bangsar... adalah akak ni.... dia memang rendah dan rendang....*bukan makanan tu.... Rendang... maka berlaku la agenda yang SUNGGUH aku tak ingini... Bukan aku tak suka...tapi huhuh!!!...geli!!!.... hahaha...macamni...dia berdiri..of kos la aku pun berdiri..... dia berdiri di BELAKANG aku... dia rendah...  *maaf la lau aku gunakan bahasa yang akan 18SX..hehehe.. lepas tu...orang ramai lak.. dia tak sedar kot... maka 'TERKENA' la dia punya tembikai kepada belakang aku.... bukan sekali dua... BANYAK KALI!!!.... shit ok!!... geli aku...hihu....

lau cam si Jessica Alba ni takpe jugak...hihhuhuh

okay itu sahaja..malas nak tambah dosa banyak-banyak...


till then...


Muah2!!!

p/s: itu kiranya SEXUAL HARASSMENT ke???

1 comment: