Nuffnang Ads

Wednesday, July 27, 2011

AKU MENARI LEMAH GEMALAINYA!!!??

wahai rakyat beta sekelian!!...hahaha * berangan nak jadi raja...boleh???...hahahaha...

okay2.... petang tadi... aku bersama beberapa rakan telah menari... rakan-rakan ku adalah Jafni (Instruktor), Tasha, Aza, Ika dan Sue (Kecik).... hihihihhuhuh kami telah menari di Studio..(skema tak ayat ku???).. da2...ilangkan skema itu... okay2... motif kami menari tu pun aku tak tahu...hahahha... tapi apa yang penting... aku menari dengan rakan2 secara agak teratur dan hampir PERFECT!!!...hahaha hampir okay.... hihuhu....

dengan tunjuk ajar dari rakan yang reti...maka sedikit sebanyak aku pandai jugak lar.... tapi mula2... Ya Allah...sungguh kaku.. aku rasa...kalau aku buat free style boleh la kot...tapi...berkoreografi tu aku mengalami sedikit komplikasi...hahaha... susah nak mampus walau tariannya senang... ye la...aku ni mana la penah menari... tup tup tup..suh menari... mampos!!!... sek bek aku lalui hari ini dengan baik...hehehe... tapikan  once menari..macam nak menari je... mana la tau..ley kurus badan...best wow!!!!.... aku nak menari je la lepas ni....hihu....

tak lama nak pose da...sok la SWATARI menari di MaTiC... *bukan mereka berhenti terus ye..cuma untuk hari Selasa, Rabu dan Khamis...takde la mereka menari da... so...aku nak tangkap gambar dengan mereka sok!!!...hahahah...SWATARI...tunggu tau... aku nak tangkap gambar dengan korang..boleh????...

biler la aku nak menari cmni??.hahaha 
 solid molid badan sebab menari..maka?..aku?..bile nak menari supaya jadi solid mcni?..

 melambung2 lemak berguguran jatuh sebab menari...aku? tambah lemak ada lah mencik!!!

 ni adalah pasangan mari menari musim pertama (juara yer..MM Razif ) masih ingat.... jadi...mereka ni la yang aku tengok tiap2 hari Selasa, Rabu dan khamis....hihuauhua... best tengok dorang menari...nak tengok datang la...



till then...


Muah2!!!

p/s: Sok menari lagi kot Tarian Cuti-cuti 1 Malaysia lol~~~

No comments:

Post a Comment