Nuffnang Ads

Sunday, July 24, 2011

BALIK KAMPUNG JENUD TERCHENTA!!!

hi semua!!!...

ya Ampun... letih sangat I ni..ye la..baru balik dari Kampung Jenud terchenta!!!...hahaha...

okay...citernya camni... memang hari Jumaat lepas nak balik kampung pun...(memang dah niat da..) maka niat itu pun tercapai dengan jayanya....hahaha..

Jumaat 22 Julai 2011,
okay... I balik kampung hari Jumaat tu..petang jumaat la..lepas I kerja..I terus balik..huahua...*windu sangat kot...hihuhui... lepas tu.... my ayah, mom, abang, adik fitri dengan abang fahim naik satu kereta amik I la..lepas tu... akak cik, aka de, adik wawa, kakak dengan angah naik kelisa datang jugak....lepas tu kita orang makan SATAY dekat ROKIAH SATE...(silalah makan tapi TOLONGLAH makan dekat kedai lamanya....sebab kat situ sedap sikit)...hehehe...

okay lepas tu.... balik la apa lagi...badan pun da letih...mau tak letihnya kan... lepas balik keja terus amik bus dari Hentian Bas Pekeliling terus ke RAUB....letih woooo.... tpi berbaloi la...lepas windu nak balik umah....hihu....

Sabtu 23 Julai 2011,

Hari bermalas-malasan. Ye la... walau I hanya practical je..tetapi apa yang I lakukan adalah sama dengan staff pun...tapi sonok tau...maka I pun berehat sepenuh hati di rumah terchenta!!!...  makan....tengok tv...baring2..melukis (melukis???)... baring... minum air... baring2.... tido kejap..mandi.... pergi pasar Malam BEnta... hihu..balik... baring...tengok TV... 

ha...tengok tu... berapa banyak aktiviti yang I lakukan..banyak tak??.hehehe

Ahad, 24 Julai 2011,

Hari ni pack skit.. sebab nak packing tu je..huhuhu... tapi sempat lagi pergi Pekan Sehari Benta sebab nak belikan barangan skit..macam halia,lengkuas, pegaga..sebab apa?... sebab lau dekat KL ni..giler bapak MAHAL!!!...mampus!!!..lepas beli2 semua.. I pun pack barang lagi..kol 3 petang I pun bertolak... Abang I yang hantarkan... kol 5 nek bus kat Bentong... kol 7.30 mlm cmtu..I pun sampai ke KL..(umah kat petaling jaya)... hihihihi...



Isnin, 25 Julai 2011,

ini esok punya cerita yer!!!


till then...


Muah2!!!

p/s: letih lar... nak gosok baju lak!!!

No comments:

Post a Comment