Nuffnang Ads

Tuesday, July 26, 2011

BLACKOUT!!!

hi semua!!!....

segala aktiviti aku tergendala sebab... LAMPU DALAM BILIK AKU PADAM!!! STARTED NYA TIDAK ELOK!!! okay...fine... aku takde la marah...cuma agak kecewa la..hahaha boleh?...takdo maknonyo!!!... alar....jap lagi aku cuba ek..hehehe....

k la...tadi baru je lepas makan...dan dalam umah ni ada opah... tadi cakap la sal opah....kehidupan opah... pastu opah cerita...mendengarkan cerita opah tu...YA ALLAH!!!....sanggup manusia bernama anak MEMBUANG ibunya sendiri dek kerana malu dengan IBU SENDIRI... Apa punya manusia la... tak sanggup aku mendengarnya.... nasib baik ada lagi manusia yang prihatin dan mempunyai hati yang baik serta mulia yang ingin melihat orang lain tidak ingin hidup susah. Ya Allah... aku doakan hidup Opah gembira selalu.

Ok...masuk cerita aku lak... aku g KINOKUNIYA lagi hari...(macam aku pergi hari2 je..padahal?? yang adoo!!!)  aku beli sedikit barang tadi kat KINOKUNIYA...hahaha..not books but other things else..hahaha...

till then....


Muah2!!!

p/s: LORONG HITAM..hahah

No comments:

Post a Comment