Nuffnang Ads

Tuesday, July 26, 2011

DUIT SYILING BARU VS DUIT SYILING LAMA

Hi semua!!!

ha.... eh!! salah2.. selamat pagi semua!!!,,,

ni aku baru lepas makan...hehehe.... pagi2 buka dashboard aku dikejutkan dengan entry dari ramai blogger fasal DUIT SYILING BARU!!! aku memang suka syiling2 ni....hahaha...da lah duit syiling baru tu agak cantik!!! suka tengok!!  salah seorang dari blogger yang buat entry fasal duit syiling ni adalah CIK LULU... Korang cuba click kat link atas tu...memang cantek la syiling dia....aku suka...korang tak suka aku tak tahu la..hahahah..

atau...korang boleh je layari laman web yang aku bagi kat sini.. okay?? BNM ... Korang click je kat sini...konfom dapat nanti...hahaha...

ni gambar duit syiling...  aku suka duit syiling baru ni sebab ia ada ciri2 lama yang diterapkan dalam duit syiling ni... ia macam ada lekuk di tepi2 duit syiling tu...dan ia sangat unik...dan AKU SUKAKANNYA!!!.. 



ni duit kertas lama.. aku memang penah tengok semua...malangnya aku hanya ada yang duit RM1 sahaja... yang lain2 da hilang... dan aku masih ingat lagi duit RM20 lama..yang warna coklat tu... masa tu... mak aku bawak aku n abang aku pergi klinik... dan mak aku guna duit itu untuk transaksi... sedih je masa tu...sebab itu kali terakhir aku lihat duit RM20 itu...wuwuwuwuw....~~




ni duit baru yang akan dikeluarkan menggantikan duit syiling lama...hehehe.. ~~suka~~



till then...



Muah2!!!


p/s: baru lepas makan nasi lemak dan dua roti canai. errkk!!! 

No comments:

Post a Comment