Nuffnang Ads

Monday, July 25, 2011

ENTRY TERLAMPAU!!! LEPAS BALIK KERJA!!!!

hi semua...

hari ni keletihan yang teramat sangat!!!

tetapi hari ni kitorang di belanja KFC dari CIK FARAH BINTI IBRAHIM... thank you...love you... em... tapi masih..hari ini sungguh meletihkan....esok lagi la... ada group siap!!!..hadoih!!!!.... tapi itu la yang ku harus lalui dalam masa 3 bulan.. objective practical to get the clear picture of how things work in the working environment. So, i think.... i got it by now..hahaha..

tapi hari ni keluar dengan Jafni dengan Myza Bongok ke Boboy..aku tak tahu...hahahha... tapi kitaorang pergi KLCC....car barang depa berdua...tah hape yang dicarinya....aku pun tak tahu...adeehhh!!!

okay..yang nak dijadikan ceritanya.. ada seorang mamat ni..kiut giler nak mampus...hahahaha!!!!...kiut je okay...takde makne pepe..atasu udang kara yang berselindung di sebalik mee hoon tomyam...takde2!!!

hahaha..


till then...


Muah2!!
p/s: ada jodoh bertemu lagi..(boleh???hahahaha)

1 comment: