Nuffnang Ads

Monday, July 11, 2011

CERITA KU DI BULAN RAMADHAN

Hai semua!!!....

Encek BEN ada segment baru... 

memula kena letak HEADER dia...hihu...ni dia!!





tajuk segmentnya adalah Cerita ku di Bulan Ramadhan. 

syaratnya kena ceritakan cerita yang paling nakal dalam sejarah Ramadhan korang... apa yang korang buat...tapi Encek BEN nak HANYA 4 perenggan yer..maka..cerita la leklok..huahaua (I pulak yang lebih...)



cerita I :

okay... ni cerita masa I darjah 2 or 3 lau tak silap la...tak ingat sangat tapi ini adalah yang paling nakal la yang banyak2...huahahuahua... okay, macam ni... ayah I ada beli buah tembikai. pastu mak I letak lak dalam peti... mak aigh!!!.. memang hati ku menaruh hati la terhadap tembikai sejuk dalam peti sejuk itu... adeeehhh!!!...geram je.. hari pulak panas!!!... membakar hati panasnya!!!...

maka selepas semua berlalu pergi... I pun apa lagi... memplan la rancangan yang hendak dibuat dengan tembikai yang sejuk dalam peti sejuk tu. Geram+panas+lapar+haus punya pasal!!!.... I amik sudu.. I korek buah tembikai yang dalam peti sejuk tu!!!... makanya berlubanglah tembikai yang I korek tu!!!...tapi tak habis la I makan..(bangangkan sudah makan tinggalkan jejak (bahan bukti..sengal!!)


lepas tu..time nak buka puasa je..buat la muka tak bersalah...(macam la pose kan...haahha) tetapi.. lepas tu mak I tanya.. " sapa makan tembikai dalam peti tu...siap korek lagi..?" I?... I diamkan diri dan buat muka tak bersalah...hahaha... sampai sekarang takde orag tahu....hihu...*tapi da terbuka la rahsianya..masuk blog lak tu...sengal!!!

sebenarnya ada banyak lagi cerita yang sengal serta bangang yang ada dalam pemikiran I ini...akan tetapi... apa boleh buat.... Encik BEN nak yang paling nakal..I rasa itu la yang paling nakal yang pernah buat..lepas tu..I takde la nak mencuri2 makan...hihu....SIKSA...hahaha...nyorok2 makan..haha


till then...



Muah2!!

p/s: jangan contoh okay... baru lepas makan KFC ni....berat badan ku naik!!!...esok nak kurang makan la....


2 comments:

  1. huishh..tembikai sangat lah mengiurkan la..haha

    ReplyDelete
  2. hahhaah..meninggalkan bahan bukti...:)

    ReplyDelete