Nuffnang Ads

Sunday, July 24, 2011

HANYA BERUK YANG BOLEH BUANG SAMPAH... BUKAN BABI!!!

hi semua....

NI post I yang ke-400 *sedar tak sedar....banyak jugak I tulis ek...hihu....

em.... untuk entry yang ke-400 ratus ni....I nak bawakan satu cerita yang mungkin membuat anda yang membaca sakit hati dan rasa ingin melempang seseorang...hihihihih....

okay....ceritanya macam ini....  seperti yang I khabarkan di entry ini...  I pergi ke pasar malam... dan selepas membeli2...*berkejar2 untuk melihat aksi Malaysia dengan Singapore... walau kalah..tapi takpe... usaha lagi... em...katne tadi? okay... selepas membeli2... I pun pergi ke arah kereta untuk amik kereta la.... jalan punya jalan...terlihat lah di hadapan 2 orang warga asing (dari negara jiran) *maka anda semua sila buat andaian sendiri dari mana warga asing itu...ha!!! tepat sungguh tekaan anda itu...dua-duanya perempuan la... okay.... dengan tak semena-mena seorang daripada warga asing itu MEMBUANG SAMPAH di atas jalan tar yang cantik lagi bersih.... *dalam hati I...GAMPANG betul betina ni... lempang laju2 baru tau.. kawan dia lagi sorang tu bagitau la (lebih kurang la...walau rumpun sama...I pun bukan pandai sangat...tuha...ASTRO siap buat pakej lagi...bangang!!!) dia cakap...

*kamu buang sampah sesuka hati saja... nanti kena denda RM500 baru tahu..

korang tahu kawan dia yang buang sampah tu cakap apa????...nak tahu??? dia cakap....

*ini bukan KL...kalau KL memang la...
Sial kau betina!!! babi!!!...sila balik kampung kau la....bangang betul!!!

maka...betina tadi bukan babi la....beruk rupanya!!!...hahahaha

till then...



Muah2!!!

p/s: I tak buang sampah merata2 tahu... lau takde tong sampah....I letak dalam bag atau poket...punya la nak jga kebersihan...kau pulak datang Malaysia.... sesuka hati buang sampah!!

No comments:

Post a Comment