Nuffnang Ads

Monday, July 18, 2011

MONDAY!!!

hi...


haaaa... ni lagi ni..(update dari tempat kerja MATIC)...


okay2... hari ini permulaan yang baik apabila I keluar dari rumah dengan penuh dedikasi dan tiada masalah. ( bukanlah hari-hari sebelum ada masalah tetapi hari ini penuh dengan ion-ion positive yang mana memberikan energy @ tenaga untuk berhadapan dengan pelbagai jenis masalah dan perkara yang sememangnya amat memberi dugaan untuk I ) 


okay... hari ni mula2 I dapat tourist dari German kot...tak tanya lah diorang datang dari mana tapi dari cara dorang cakap, macam tahu je dari mana. lepas tu.. dapat pulak tourist dari Japan. Dia nak naik KLCC (skybrigde) tapi malangnya hari ni tutup sebab dorang memang tutup hari Isnin. Hihu....


itu adalah serba sedikit tentang kerja I di Matic.. giving information and helping them with places in Kuala Lumpur... 


till then...




Muah2!!!


p/s: letih!!!

No comments:

Post a Comment