Nuffnang Ads

Thursday, July 28, 2011

PELAKON BARU BERBAKAT...RAMAI LAK TU!!!!

hi semua...

kecewa memang lar kecewa...tetapi nak buat camne kan... aku ni langsung la.... macam tak ley tido je... padahal esok nak bangun awal...ye la...nak kerja...adoiyai!!!.. apakah yang terjadi pada diri ku ini.... *poyoo je kan?..hahaha... sudah!!....aku hentikan semua drama swasta ini....alar lagipun..aku tak la pandai sangat berlakon....aku tak sepandai pemain Singapura yang suka buat aksi stunt yang bangang lagi pelik...men jatuh2... adeeehhh...ingat ni School production ke? teater?..maaf... permainan bola sepak bole jatuh....tapi bukan banyak kali seperti yang TELAH di pamerkan Singpura.. shit man... aku walau tak minat bola sangat tapi agak tahu la.... macamne permainan kotor korang Singa... engkorang ingat aku ni buat tak nampak apa yang korang buat di PADANG STADIUM tu?....sudahlah..... len kali import pemain yang feymes sket eh... macam david bekem je... kaka ke.... Christiano Ronaldo ke.. ye la...senang sket nak tengok dorng...hahaha... tui!!!

 comel tak jatuh?....sek bek tak kena kad kuning..ye la..jatuh sendiri..orang lain ke kad kuning....hahahaha



till then...




Muah2!!! 
p/s: entry GERAM!!!
p/s:Watchout Ady Putra dan Aaron Aziz...susah la kamu nak cari makan lepas ni..... ramai pelakon pandai buat stunt sendiri...main jatuh2...

No comments:

Post a Comment