Nuffnang Ads

Sunday, July 31, 2011

SAHAJA AKU BERPUASA...

hi semua!!!


kadang2 apa yang kita inginkan dapat tapi kadang2 tak dapat kan??..so.. macam tu la...hurrmmm....

eh!!!...melalut lak... lama kan aku tak update... bukan apa... semalam balik kampung....hahaha *eh! satu hari je aku tak hupdate...hehehe....rasa macam lama je...

InsyaAllah... dengan izinNya esok kita akan berpuasa *ye lah da masuk bulan Ramadhan..kena la berpuasa... betul tak semua?.... 

Okay... lau esok mula puasa... maka malam ni kena lah bertarawih... betul tak??.... ada orang buat 8 ada yang buat 22...ikut la mana2 pun... buat sendiri pun boleh lau nak tahu la... tapi berjemaah lagi bagus...kan?

masuk pulak bab makanan... lau korang la...tima sahur... korang makan tak? ye la..setengah orang makan nasik la..apa la.... lau aku pulak... aku minum milo je... lepas tu minum air la banyaknya...sebab aku SUSAH sket nak terima nasi pepagi buta ni....hehehe.... memang susah...hehehe... 

tapi yang penting....NIAT POSE tau!!!! tolong lah janga lupa....lau lupa... niat balik waktu sahur...tu je... tak pun niat terus untuk sebulan.... senang bes citer...okay??

sumber Google



till then...


Muah2!!!

p/s: makan untuk hidup...bukan hidup untuk makan.

No comments:

Post a Comment