Nuffnang Ads

Friday, July 15, 2011

SEGMENT : BLOG KU BELUM POPULAR!!!

ada segment baru dari Cik LULU... (btw..umur dia sama je ngn I.hahahha)

segment itu adalah....  BLOGKU BELUM POPULAR...




Blog I memang tak popular sangat la Cik Lulu.. tak tahu kenapa.... I suka je tengok orang lain punya blog...followers..riban2...lebat je... I punya (bukan I tak nak bersyukur..tapi the more the merrier kan??).... jadi...huahuhau.... please la..pomote la i punya blog okie..?..hahaha boleh?????


I rasa blog I ni akan BAKAL popular jikalau.. cik Lulu yg pomote kan?..boleh..hha...takde lar.. susah tahu nak naik...hiahiahiahia....kawan I pun ada yg blog baru bapa minggu....nek followers..wah...mencanak wa cakap lu....geeram je..usaha dia maybe kot..tapi nak buat cmne ek????


till then...


Muah2!!!

p/s: cik lulu tengok wayang jom!!!

13 comments:

  1. amboi ajak cik lulu tgk wayang....nk skandal utk popular ke? lawak je....jgn marah ek... meh mai blog sue bg la su npopular jugak...

    http://azwansprincess.blogspot.com/2011/07/blogku-belum-popular.html

    ReplyDelete
  2. Beeha B. waahhh thank you...muah2..

    ReplyDelete
  3. suraini azwan : yes.. i buka da u punya blog...best2..suka!!! tengok wayang?...cik lulu tak mau...

    ReplyDelete
  4. marina: yes! mari!! jom sama2!!!

    ReplyDelete
  5. jom terjah..

    http://bexraz.blogspot.com/2011/07/blogku-belum-popular.html

    hite me back k...dnt forget...

    ReplyDelete
  6. thanks bexraz.... yes...i will!!

    ReplyDelete
  7. jalan jalan sini dari segmen yang sama :D

    ReplyDelete
  8. Lulu: hehehehe... mana tahu nk pegi tngok wayang ke..?.hahaha

    ReplyDelete
  9. melawat ke sini..dari segmen yg sama..jom ziarah ke blog ku juga...salam kenal..

    ReplyDelete