Nuffnang Ads

Sunday, July 10, 2011

Singgah blog aku sat , bleh ?

Hai semua....





ni baru lepas potong kuku...huahuahau...buka je dashboard ada nampak beberapa segmen tetapi ada atu segment ini yang menarik hati.... mula2 tengok dari Mak Dara....wah...dara gituw!! kan???...

segment ini bernama..

Singgah blog aku sat , bleh ? 


ni nak cerita sal diri I sikit...huahuahau...
Nama ku AKMAL BIN RAZLAN. 23 tahun dan sekarang mengambil Jurusan Ijazah Sarjana Muda Bahasa Inggeris dengan Kepujian. dan sekarang sedang menjalani sesi Latihan Industri di Malaysia Tourism Centre MATIC Jalan Ampang... best wooO!!!!...

I mula menulis blog ni sebab lecturer yang suruh so..lepas habis subjek yg berkaitan dengan blog ni...I pun ambil keputusan untuk menggunakan blog ni sebagai medium untuk meluahkan segala yang terbuku dalam hati dan minda yang meronta untuk dilepaskan...so..I lepaskan dalam BLOG.... NEW INTERESTING MANUSCRIPTS ini... 

So, kepada semua..sila lah masuk dan datanglah ke blog I yang tak seberapa ni.... hihu...


till then...



Muah2!!!

p/s: suka makan mangga!!!

20 comments:

  1. ninie dtg singgah sini hjg minggu..
    salam perkenalan ye :)

    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/singgah-blog-aku-sat-bleh.html

    ReplyDelete
  2. yeah....!! salam perkenalan.....

    ReplyDelete
  3. singgah sini.. salam ziarah dari gadis melayu..^_^

    jom join
    31-7 Birthday Giveaway

    ReplyDelete
  4. AKMALL..
    THANKS DEAR!
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/07/grapevine-nuffnang-thanks-akmall.html

    SBENARNYE.. HEHE

    ALL IN ONE

    JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete
  5. start blog sb lecturer suruh! wow .. pelajar contoh ni! :)

    ReplyDelete
  6. gadis melayu: thanks...singgah la...banyak kali pun takpe!! I suka...~~~~

    ReplyDelete
  7. nur: yea..agak da...mesti Nuffnang punya grapevine kan?..hahaha...

    ReplyDelete
  8. acik: yes...memang lecturer suruh pun...tapi malangnya i tak dpat A pun..geram je...tapi okay la...at least i entered world of blogging with zero kan....belajar la slow2...hihu...

    ReplyDelete
  9. alamakkk, sy sesat ke sini. salam kenal tuan tanah. :)

    http://ainonsurvivor.blogspot.com/2011/07/singgah-blog-aku-sat-bleh.html

    ReplyDelete
  10. singgah dr blog abg Ben..hehe...kenal2 meh...jom3..hehe..btw, follow u

    http://wawazulkafli.blogspot.com/2011/07/singgah-blog-aku-sat-bleh.html

    ReplyDelete
  11. Salam...

    Datang sini nak "Singgah Blog Korang Sat... Boleh tak????

    Salam perkenalan...


    Ada masa...singgahla My Blog..."Babat87.blogspot.com"

    Nice Header...

    -Adios-

    ReplyDelete
  12. KhAiReDzAiMy: thanks.... okay2...

    ReplyDelete
  13. ai.. salam kenal dari segmen BA.. :D

    http://zuhdifreak.blogspot.com/2011/07/singgah-blog-aku-sat-bleh.html

    ReplyDelete
  14. hi selamat berkenalan!

    http://meckomecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. yer, lulu singgah sini... ingat salah masuk blog tadi..ngee

    ReplyDelete
  16. ainondreamergirl: maaf lambat..hihu...takp2 singgah lar...

    ReplyDelete
  17. Dzarief Zuhdi: hihu...time kasih...

    ReplyDelete
  18. Cik Lulu: amboi..lol.. hahaha... ngada ek..tape2...singgah2 la selalu...jemput2 makan jemput2..hahaha

    ReplyDelete
  19. oshin datang nak berkenalan...

    maaf lambat datang singgah :)

    http://gurlgemini.blogspot.com

    ReplyDelete