Nuffnang Ads

Monday, August 8, 2011

AVATAR ORANG BIRU!!

Hi semua....

tadi baru je tengok Video Clip Avatar ... dengan lagu lah sekali..nyanyian Leona Lewis... koran tahu kan cerita Avatar tu... hebat bukan pengarah dia... James Cameron. Kan? * aku kenal dia.. tapi malangnya dia tak kenal aku pun...hihu..... okay2... dalam filem tu...imaginasinya sangat bernas dan memang keluarlah dari kepompom kehidupan kita... ada satu scene ni biler Hero dia... sentuh BUNGA yang kembang tu kan... lepas sentuh..bunga tu masuk macam kelopak... hebat je kan? macamne la dia boleh terfikir untuk melakukan semua itu... fikirannya sungguh BERNAS... suka2...hahahaha....
ni ada gambar-gambar yang berkaitan lar... untuk tatapan anda...hahaha...best tau.... 

 hebat kan? cinematografinya...fuuhh~~~


 this is the plant yang aku cakapkan tu...serius creative...haaha


 ni poster lama da...hehehe

okay2....da cukup lar tu agaknya... 


till then...


Muah2!!!


p/s: sok aku cuti....hehehe

3 comments:

  1. hebat2. mule2 rasa MACAM tak best sebab tak faham.. :p

    ReplyDelete
  2. kan....best kan? aku suka..nak2 yg HD..memang puashati tengok..hehehe

    ReplyDelete